Friday, April 01, 2011

Uitdaging

Ehm ik moet nu toegeven dat ik niks aan de uitdaging heb gedaan. Hoezo niet hoor ik jullie vragen. Nou ben te druk geweest met eerst Eventide (om in de prijzen te kunnen vallen moest hij voor 5 april af zijn) en daarna Journey of a quilter, waar ik vanavond de top van in elkaar hoop te zetten. Ik had gisteravond nog aan SBS willen werken, maar doordat mijn man 2 hele korte nachten achter de rug had, 2 en 6 uur, lag hij er al heel vroeg in en toen kon ik niet achter mijn naaimachine gaan zitten de kamer ernaast. Ik hoop nu deze maand 4 blokken te maken, maar met 2 ben ik ook al heel blij.

2 comments:

Annelies said...

Veel succes en goed weekend !

Birdblocks said...

ah, gelukkig, ik lees nu dat jij er deze maand ook niet aan toe kwam. Oef , wel zonde, we moeten het nog wel even volhouden hoor!
Groetjes, Merel