Monday, May 30, 2011

Back to work

Tomorrow I am going back to work. Looking forward to it as I am ready with sitting at home. I will also show a pic of my St Nick later today as I have almost 3 pages finished. One page was finished the day before the surgery and I hadn't taken a pic yet. The other two I did last week. In 4 weeks I will be going on holiday with my new bike. You can find a pic here, but mine will be pink with black accents.

Gelukkig morgen mag ik weer aan het werk. Ik loop inmiddels tegen de muren op van het vervelen. Eerst deze week 2 halve dagen en dan vanaf volgende week weer fulltime. Dat is maar 3 weekjes, want dan ga ik op vakantie met mijn nieuwe fiets. Ik heb een hele mooi Santos fiets gekocht. Foto's volgen nog wel. Hier kunnen jullie hem alvast zien, maar dan wordt die van mij roze met zwarte accenten. Ik hoop ook aan het eind van de dag een nieuwe foto van St. Nick te laten zien. Ik heb bijna weer 3 pagina's af, zodat mijn tweede rij pagina's af is. Ik had vlak voor de operatie al 1 pagina af, maar ik kwam er niet toe om een foto te maken. Nu zijn de volgende 2 bijna af.

1 comment:

mdgtjulie said...

Cool. Sounds like you have a great weekend planned!!