Monday, October 01, 2012

A finish

Dit weekend hadden we het belgisch quiltweekend in Nieuwkerke en hiervoor mochten we een naaldenmapje maken. Ik heb deze gemaakt. Ik heb de foto's even van Berna geleend, want ik had zelf geen foto's gemaakt en ook geen fototoestel mee, want er worden altijd al zo ontzettend veel foto's gemaakt.
Op de foto is links een scharenhangertje, midden een speldenkussen en rechts het naaldenmapje en dit zit allemaal opgerold in een naaldenrol. Ik had dit borduurwerk al een paar jaar geleden gestart, maar het was in de kast verdwenen en dit was dus de ultieme kans om hem af te maken. Het borduren heb ik tijdens mijn gedwongen thuis stil zitten van dit jaar gedaan en een paar weken geleden hebben mijn moeder en ik samen alles in elkaar gezet. Net als vorig jaar had ook Linda dit jaar mijn cadeautje.
Het weekend was verder fantastisch met natuurlijk weer heerlijk eten van Filip en een perfecte organisatie van Katrien. We hebben voor volgend jaar een uitdaging meegekregen i.v.m. het tiende jaar en daar ben ik altijd heel slecht in, dus of het wat word. Ik beloof niks.
This weekend we had the belgium quiltretreat and for that we had to maken a needlecase. I have made this one and there is also a pincushion and a scissorfob with it. I loved stitching this design very much and mother had done the finishing together with me as the instructions were a bit hard to follow.
The weekend was again very nice.

8 comments:

Lida said...

Het was een heerlijk weekend en zo leuk om jou te ontmoeten en we waren het allemaal erover eens, jouw "naaldenmapje" was het allermooiste!
Groetjes
Lida

inge said...

een prachtig naaldenmapje, linda is een bofkont! ;-)

katrien said...

Prachtig is ie.

Yvonne aka sommeke said...

Jaaaaaaaa, prachtige naaldenmap had jij gemaakt zeg!
En 'k heb ook diepe bewondering voor je St. Nick!

Denise SA said...

Your Needlebook and accessories are beautiful

Anonymous said...

The needlecase and bits that go with it are lovely. It looks like you enjoyed the class.

Meari said...

Beautiful finish, Judith.

Altax said...

Needlebook is awesome!!

Kids Games