Monday, October 06, 2014

Eindelijk weer eens iets met quilten.

Alweer een week terug hebben wij weer een heerlijk quiltweekend in Nieuwkerke gehad. Het was weer supergezellig met de dames en ik heb 2 schnibbles in elkaar gezet. Uit mijn hoofd is de ene met Pure gemaakt en de andere met de stoffenserie Adore, maar die laatste weet ik niet zeker. Beiden zijn hele oude stoffenseries van meer dan 2 jaar oud. Het was weer heerlijk en de naaimachine snorde als vanouds. Komende vrijdag gaan ze met mijn moeder mee om te quilten en die was er ook superenthousiast over dat ik weer wat te quilten had voor haar.

5 comments:

Lida said...

Wat zien ze er allebei gaaf uit en wat leuk dat je moeder het quiltwerk voor je doet! Groetjes
Lida

katrien said...

Super je twee tops.

Anonymous said...

in 't echt nog veel mooier!

Dineke said...

Ze zien er beide super uit Judith!

Miranda said...

En wat ging je weer als een speer! Nu wachtten we af tot ze gequilt zijn Juudje!