Sunday, October 31, 2010

Bee

Gisteren hadden Marjon en ik weer onze bee. Het was erg gezellig. Marjon heeft aan haar kerstquilt gewerkt naar een patroon van Ajpadilla. Ik heb aan de bies van mijn 1930 quilt gewerkt. Morgen daar een foto van. Ik had heerlijke driedubbele chocolademuffins gemaakt. Er zat cacaopoeder, brokjes pure chocola en brokjes witte chocola door. Opeens stond om een uur of 5 John voor onze neus na een dag werken en om half zes had Marjon pas de tijd in de gaten, dus die is snel naar huis gegaan om eten te gaan maken.
Yesterday Marjon and me had our bee and we had a lot of fun together. I made triple chocolate muffins. She worked on her christmas quilt and I worked on my 1930 quilt. Hope to show a finished quilt tomorrow.

2 comments:

Hilde said...

Mooi werk in voorbereiding van de kerst. En die muffins zien er zooo heerlijk uit !!!

Berna said...

Dat ziet er allemaal gezellig uit. En mmmmm die muffins!