Monday, July 27, 2009

Finished some cloths


Druk bezig geweest het weekend met een nieuw setje voor de toekomstige baby van een collegaatje. Het is Dwergenverpakking van farbenmix en makkelijk om te maken met een leuk resultaat. Misschien dat ik het zachte broekje van het patroon ook nog maak. Ik heb nog een fuchsia met witte stippen bijpassend aan de tricot van het shirt. Eventjes kijken nog. Ik denk dat ik eerst weer even aan een quilt ga werken. Wil er deze week eigenlijk nog 1 af hebben waar ik alleen het biesje nog van moet doen.

I have been busy sewing cloths this past weekend and just finished the last part. It is from farbenmix, the Zwergencollection. Easy to do with a very nice result. Now I want to work on a quilt which only needs the binding to be done and as it is a very little quilt it will be done soon.

No comments: