Thursday, July 30, 2009

Newest finish

Ik heb deze van de week afgemaakt, hij lag inmiddels al sinds voor de vakantie op de bies te wachten en van de week heb ik dat dan ook gedaan. Ik heb hem helemaal (inclusief de achterkant) van 1 charmpack en iets van een halve meter extra stof, voor lichte stroken en bies, gemaakt. Vandaag ook nog mijn doel gehaald en alle 59 snowball blokken gemaakt voor een andere quilt met nature's chorus stoffen, maardan van een jellyroll en 2 charmpacks.Morgen hopelijk alle ninepatches en dan de top in elkaar zetten.


I finished this one already tuesday evening, but just didn't have time to take a pic. I have made this one from one charmpack (inclusive the back) and a bit of yardage not more than half a meter. Also made my goal today as I finished the 59 snowball blocks for another quilt, now only 58 ninepatches to go. More later.

3 comments:

Carolyn NC said...

Gorgeous!

Yvonne aka sommeke said...

Weer een prachtige Affo Judith!

inemieneke said...

Wat heb jij een leuke quilts gemaakt dit jaar en zo veel.
Ook je naaiwerk bewonder ik. Geweldig gewoon.
Heb jij nog wel tijd voor andere dingen?
Groetjes Inemieneke