Friday, January 28, 2011

cadeautje

Ik zag dat het scharenhangertje bij haar was aangekomen. Hoorde het ook van haar in een enthousiaste reactie in mijn mailbox. Ik weet alleen niet even zo snel welke ik haar had gestuurd, dus die foto volgt later.
I read and also heard from her that the little scissorfob I made her arrived at her doorstep. Also at her  place the scissorfob arrived, but I am not totally sure which one I send her, so pic will have to wait.

Vandaag eten we: Kipborrelpootjes met sla en gebakken aardappeltjes
Vandaag werk ik aan: Journey of a quilter

2 comments:

Miranda said...

Ook hier zijn die lieve kadootjes binnen Judith! Wat heb je hard gewerkt aan al die mooie lieve presentjes....

Berna said...

Ja dit was de mijne. Met een B. Gisteren veel jaloerse blikken op de bee naar mijn mooie fobje ;)
Zo fijntjes gemaakt.