Monday, January 03, 2011

pff gelukkig ik kan nog koken/luck me I can still cook

Gisteren bewezen dat ik toch nog kan koken. Ik had eerst zelf kippenbouillon gemaakt en daarna de kalfswangen daarin gestoofd. Het recept kwam uit Pubfood van Gordon Ramsay, de eerste keer uit dat boek gekookt, en ik moet zeggen het was heerlijk. Vandaag een heerlijk pastasaus met paddestoelen en kip gemaakt, gewoon uit eigen fantasie.
Yesterday I have proven to myzelf I still can cook. I first made a chickenstock and after that veal cheeks were stewed in it with honey and other spices.It was a recipe from Gordon Ramsay's book "Pubfood". Today I made a gorgeous pastasauce with mushrooms and chicken.
Hier nog een foto van mijn 12 affo's, een betere foto volgt na ontvangst.
Here a pic of my 12 finishes, a better pic will come later.


No comments: