Tuesday, March 01, 2011

de uitdaging

Ik kwam er vanmorgen opeens achter dat het gisteren de laatste van de maand was, dus dat de update van de uitdaging had moeten komen. Krijg je als je een paar daagjes extra vrij hebt dan ben je alle dagen kwijt. Ik heb deze maand mijn 2 blokjes van SBS gered. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd welke blokes het precies zijn. Ik weet wel dat ze album 1 en 2 heten. Hoop er deze maand ook weer 2 te maken. Nu even bij Merel en Marion gaan kijken.
Just realized this morning that it was yesterday the last day of the month and time for the update of the challenge. I have a few days off and I am totally confused which day it is. As you can see I have finished my 2 blocks of SBS

1 comment:

Birdblocks said...

Netjes je best gedaan!
Beterschap hè. Ik hoop niet dat je echt geveld bent door de griep!
Groetjes, Merel