Saturday, March 26, 2011

Names for Eventide

I got some very good name ideas for Eventide, but I can't decide. So in my side bar -> at the top you can find an enquete to decide which name it will be. So please help me and vote and if you want to let me know why you voted for a name please leave a comment.
Ik heb hele goeie ideeen voor namen voor Evetide gekregen, maar de beslissing is nog best moeilijk. Daarom staat erop de sidebar -> een enquete, zodat jullie allemaal mee kunnen beslissen. Dus willen jullie mij helpen en mocht je een goede reden hebben om die naam te kiezen laat dan even een berichtje achter.

5 comments:

Berna said...

Mijn stem heb je. Succes en een goed weekend!

Quilter Kathy said...

I voted for Christmas joy, because it is a very joyful quilt :)

Margeeth said...

Leuke kat ligt er op, hoe heet ie?
(ik heb niet gestemd, omdat ik er niet één echt vind uitspringen)

Elly (creatieveling Elly) said...

ik heb op christmas Joy gestemd, waarom? ik zou het niet weten. Klinkt wel leuk
groetjes Elly

inge said...

gestemd!